Find nye udenlandske partnere

Er du på udkig efter nye leverandører, et nyt agentur eller leder du efter en bestemt teknologi, så er der hjælp at hente i største b2b-netværk, Enterprise Europe Network.

Netværket giver adgang til nye forretningsmuligheder i mere end 50 lande og drives i Syddanmark af Væksthusets samarbejdspartner, Det Syddanske EU-Kontor.

Lige nu søger følgende samarbejdspartnere fx:

• Tysk producent af høj-effektive infrarøde varmesystemer leder efter partner til montering og distribution - hent pdf
  • Svensk firma søger underleverandør af elektromotorer - hent pdf
  • Overvågningsløsning søges til industrielle vandpumper - hent pdf

Brug EENs database til at finde flere spændende samarbejdsmuligheder.

Seneste nyheder

I sidste uge kunne folkene bag Vamdrup Kino afsløre en stor lokal donation, da den lokale virksomhed Dansk Auto Logik har doneret 5.735.000 kr. til ’Vores Hus’, som er arbejdstitlen på et stort projekt, hvor Vamdrup Kino udbygges, så de fremover også kommer til at rumme Vamdrup Bibliotek, en multisal, mødelokaler og en større foyer.

”Hvor lang tid vil der gå, før vi har vænnet os til, at vi nu kan smide mundbindet og færdes mere frit,” spurgte studieværten antropologen, som var gæst i et radioprogram om genåbningen. ”Cirka halvandet minut,” svarede antropologen.