Find nye udenlandske partnere

Er du på udkig efter nye leverandører, et nyt agentur eller leder du efter en bestemt teknologi, så er der hjælp at hente i største b2b-netværk, Enterprise Europe Network.

Netværket giver adgang til nye forretningsmuligheder i mere end 50 lande og drives i Syddanmark af Væksthusets samarbejdspartner, Det Syddanske EU-Kontor.

Lige nu søger følgende samarbejdspartnere fx:

• Tysk producent af høj-effektive infrarøde varmesystemer leder efter partner til montering og distribution - hent pdf
  • Svensk firma søger underleverandør af elektromotorer - hent pdf
  • Overvågningsløsning søges til industrielle vandpumper - hent pdf

Brug EENs database til at finde flere spændende samarbejdsmuligheder.

Seneste nyheder

For mere end 40 år siden startede el-virksomheden AB Electric op i Det Gamle Mejeri i Bjert – siden har de været igennem en rivende udvikling, og er flyttet i større lokaler på Birkedam i Kolding. Tanker og tiltag om bæredygtighed og grøn omstilling kommer i dag både virksomheden og deres kunder til gode.

Hvert år offentliggør Børsen en liste over de 1000 største virksomheder i Danmark. I corona-året 2020 landede den samlede omsætning i disse virksomheder på 3346 mia. kr., hvilket overraskende er højere end 2019, hvor tallet var på 3310 mia. kr. 25 virksomheder fra Kolding kommune er på listen.

Der er så uendeligt mange uddannelser, man kan vælge imellem i dag, men hvordan finder man den rette uddannelse? Og hvilke kompetencer efterspørger virksomhederne?