Find nye udenlandske partnere

Er du på udkig efter nye leverandører, et nyt agentur eller leder du efter en bestemt teknologi, så er der hjælp at hente i største b2b-netværk, Enterprise Europe Network.

Netværket giver adgang til nye forretningsmuligheder i mere end 50 lande og drives i Syddanmark af Væksthusets samarbejdspartner, Det Syddanske EU-Kontor.

Lige nu søger følgende samarbejdspartnere fx:

• Tysk producent af høj-effektive infrarøde varmesystemer leder efter partner til montering og distribution - hent pdf
  • Svensk firma søger underleverandør af elektromotorer - hent pdf
  • Overvågningsløsning søges til industrielle vandpumper - hent pdf

Brug EENs database til at finde flere spændende samarbejdsmuligheder.

Seneste nyheder

Business Koldings Go Green inviterer alle interesseret til morgenmøde og morgenbrød. Fokus for morgenmøderne er FN17 verdensmål og bæredygtig udvikling. Der vil være 5 morgenmøder, med hvert sit tema. Temaerne er valgt efter bæredygtighedskompasset, som fokuserer på de 5 udviklingstrin i bæredygtig virksomhedsudvikling.

CO2-Klubben skifter navn

I december 2020 overtog Foreningen Business Kolding driften af erhvervsnetværket "CO2-Klubben" fra Erhvervsgruppen Kolding, og netværket er vokset fra 42 til imponerende 192 medlemsvirksomheder, der deler en fælles vision om, at sænke CO2 udledningen i Kolding Kommune - men medlemmerne har fået blod på tanden, så nu sker der noget nyt!