Erhvervshus Vamdrup lukker ned

Efter at have sat skub i iværksætteriet gennem de sidste 2 1/2 år, lukker Erhvervshus Vamdrup ned pr. 1. oktober i år. Men aktiviteterne i Vamdrup fortsætter.

Lukningen af erhvervshuset falder fint sammen med, at vi skal videreudvikle vores satsning på Vamdrup. Erhvervshuset har spillet sin rolle nu, siger Tanja Marek, der samtidig med opstart af Erhvervshus Vamdrup blev ansat som erhvervskoordinator i Vamdrup.

Ønsker man som virksomhed, at komme endnu tættere på den lokale erhvervsservice, er der mulighed for at melde sig ind i Foreningen Business Kolding. Foreningen arbejder for at fremme erhvervsudviklingen i Kolding Kommune og for at skabe stærke relationer mellem virksomhederne og afholder hvert år en lang række arrangementer med forskelligt indhold.

Seneste nyheder

Efter to år som bestyrelsesformand for Foreningen Business Kolding, har Pierre Legarth, Koldings byggematador ved Pierre Ejendomme, valgt at overlade opgaven til nye kræfter på foreningens generalforsamling d. 25. februar.

Den danske regering har afsat 200 mio. kr. til energieffektiviseringer i virksomheder i 2021 – og samlet set 3,5 mia. kr. frem mod 2030 som en udmøntning af Energiaftalen fra 2018 og Klimaaftalen for energi og industri 2020. Den 18. januar åbner ny ansøgningsrunde.