Erhvervshus Vamdrup lukker ned

Efter at have sat skub i iværksætteriet gennem de sidste 2 1/2 år, lukker Erhvervshus Vamdrup ned pr. 1. oktober i år. Men aktiviteterne i Vamdrup fortsætter.

Lukningen af erhvervshuset falder fint sammen med, at vi skal videreudvikle vores satsning på Vamdrup. Erhvervshuset har spillet sin rolle nu, siger Tanja Marek, der samtidig med opstart af Erhvervshus Vamdrup blev ansat som erhvervskoordinator i Vamdrup.

Ønsker man som virksomhed, at komme endnu tættere på den lokale erhvervsservice, er der mulighed for at melde sig ind i Foreningen Business Kolding. Foreningen arbejder for at fremme erhvervsudviklingen i Kolding Kommune og for at skabe stærke relationer mellem virksomhederne og afholder hvert år en lang række arrangementer med forskelligt indhold.

En weekend med iværksætteri

Hver måned året ud skriver direktør for Business Kolding klumme i Ugeavisen, som denne gang har fokus på iværksætteri.

Fremtiden står skrevet i chokolade

Chokolade, chokolade og atter chokolade, det er hvad der møder en, når man træder ind ad døren i den familieejede produktionsvirksomhed Ole Chokolade ApS.