Er du klar til at tage det næste skridt på din iværksætterrejse?

Opkvalificer dig på et NextStep-forløb med gratis 1:1 sparring og tilskud til privat rådgivning. Udgangspunktet er dig og dit individuelle behov for kompetenceudvikling.

Hvad får jeg?

1:1 sparring fra en vækstguide

Du får tildelt en erfaren forretningsudvikler som sparringspartner i hele processen. Vedkommende bidrager blandt andet til udarbejdelse af en operationel handlingsplan, som stiller skarpt på din forretning og dit behov for kompetenceudvikling.

Tilskud til din kompetenceudvikling

Få tilskud på 75 % af udgifterne til din kompetenceudvikling, dog maksimalt 27.000 kr. ekskl. moms. Du kan søge tilskud til netop de udfordringer, du bokser med, f.eks. inden for digital markedsføring, salg eller grøn omstilling.

Er du klar til næste skridt?

Der er enkelte formelle krav for deltagelse i NextStep, som din virksomhed skal leve op til. Opfylder din virksomhed kravene, kan du nemt og hurtigt ansøge om et NextStep-forløb.

NextStep er for dig, der allerede driver en nyopstartet virksomhed. Du er klar til at stille skarpt på dine udfordringer og villig til at investere tid i kompetenceudvikling for at nå dine mål. Du har måske allerede kunder og omsætning, måske har du fået den første investering eller måske kan du på en anden måde fremvise ’proof of concept’. Med andre ord har du taget de første skridt, og nu vil du forløse din virksomheds fulde potentiale.

Formelle krav:

• Have et dansk CVR-nummer (stiftet efter d. 30/8/2016)
  • Have vækstambitioner på mindst 500.000 kr. i omsætning inden for max. 2 år
  • Du skal have interesse i at forløse eller styrke et grønt potentiale

Seneste nyheder

Vi er ofte omgivet af andre mennesker. Venner, familie og kolleger udgør tilsammen vores netværk. Men er du god nok til at spotte og udnytte dit netværks potentiale, især når vi snakker erhvervsnetværk som kunder, samarbejdspartnere og ambassadører, hvad enten du ønsker mere salg, markedsføring, forretnings- eller idéudvikling.

Direktør Anita Larsen fra Kolding-virksomheden IPW Systems, indtræder som ny næstformand for Fonden Business Kolding. Hun er udpeget af det lokale erhvervsnetværk Foreningen Business Kolding og afløser Pernille France, der udtræder af bestyrelsen grundet jobskifte.

Vil du være med til at sætte kursen for fremtidens brug af industriel 3D-print? IBA i Kolding er den første og eneste videregående uddannelse i Danmark, der udbyder professionsbacheloruddannelsen i Industriel 3D-print, og der er fortsat åbent for tilmelding frem til studiestart d. 29. august.