Er din virksomhed klar til digital omstilling?

Er din virksomhed klar til digital omstilling? Så har du nu mulighed for at søge op til 100.000 kr. til rådgivning om digital omstilling eller udvikling af e-handel.

Puljen henvender sig til små og mellemstore virksomheder med vækstambitioner og ønske om at forbedre produktiviteten. Virksomheden skal have min. 5 fuldtidsansatte.

Seneste nyheder

Træet er FSC-mærket, og snart er alu-listerne lavet af skrot og gamle øldåser. Bæredygtighed er ikke kun noget, der ligger på hylden i Lone Porsgaard Rasmussens firma, Dansk Varebilindretning. Det er også blevet en hjertesag, hvor hun prædiker om FN’s Verdensmål for mindre virksomheder, for de skal være en del af løsningen.

Hvordan kan man som campingplads melde sig ind i klimakampen, og gøre en forskel? Det spørgsmål var let nok at svare på for Christina og Martin Pedersen, der altid har haft havet og havmiljøet i hjertet – både som deres fælles interesse, men også som basis for deres erhverv.

I marts måned blev det besluttet, at virksomheder kan give deres medarbejdere et gavekort eller en oplevelsespakke til en værdi af op til 1.200 kr. – ganske skattefrit. Ordningen gælder hele 2021, altså med tilbagevirkende kraft fra 1. januar.