Elbek & Vejrup kåret til Danmarks bedste IT-arbejdsplads

It- og rådgivningsvirksomhed Elbek & Vejrup, som har en afdeling i Kolding, er Danmark bedste it-arbejdsplads og vinder af Great Place to Work.

Niels Elbek forklarer, at sejren i Great Place to Work er resultatet af en mangeårig indsats, hvor målet har været at skabe Danmarks bedste arbejdsplads.

Det er således nogle meget basale justeringer, der har resulteret i, at Elbek & Vejrup er strøget til tops i Great Place to Work-konkurrencen.

Seneste nyheder

I foråret har uddannelsesinstitutioner på Campus Kolding indgået en aftale om at etablere en Hard-skills Station for alle studerende på campus. Her vil fokus være på at skabe et community, hvor studerende kan træne mere teknisk orienterede kompetencer, som vi netop oplever, at virksomhederne kalder på.

Foreningen Business Kolding inviterer alle medlemmer til et inspirerende og garanteret morsomt show, når vi afholder Koldings største Firmafest d. 29. september i Koldinghallen, og vi håber både at se dig og dine kolleger.

I onsdags fik vi holdt årets Sommerfest for medlemmer af Foreningen Business Kolding i de fantastiske omgivelser på Løverodde. 200 var tilmeldt og ankom både på cykel, i bus og bil – og en enkelt lagde til ved bådebroen i egen båd.