Dronning Dorotheas Badstue nomineret til årets spa i Danmark

Nomineringen sker i forbindelse med Danish Beauty Award fredag den 29. april i Tivoli Congress Center i København.

Nomineringen kommer som en anerkendelse af, at SlotssøBadet siden åbningen i 2008, benhårdt har fået opbygget et rigtig sund og serviceminded wellness-sted – med en fantastisk atmosfære og stemning, for de mange gæster, som besøger stedet.

- Det er en stor ære for os, at blive nomineret som årets Spa sted, siger Otto Skak fra SlotssøBadet.

3D print i metal og farve

Endnu en 3D-printer har fundet sin vej til NEXTTECH, 3D printcentret der har til huse i kælderen på IBC i Kolding. I februar blev en metalprinter taget i brug, nu gælder det den banebrydende 3D farveprinter HP MJF 580.

Portræt af en indlægsholder

Cirkulær økonomi, bæredygtighed, social ansvarlighed og FNs verdensmål er noget der fylder mere og mere i vores hverdag og ikke mindst hos virksomhederne.

Tjek virksomhedernes velfærdsaftryk

I Danmark bidrager virksomhederne og deres medarbejdere med 550 mia. kr. om året til vores fælles velfærd gennem skatter og afgifter. Det er mere end halvdelen af alle de penge, det offentlige årligt bruger på at holde samfundet i gang. Dansk Industri har lavet en undersøgelse, der viser, hvor meget hver enkelt kommune bidrager med.