Dronning Dorotheas Badstue nomineret til årets spa i Danmark

Nomineringen sker i forbindelse med Danish Beauty Award fredag den 29. april i Tivoli Congress Center i København.

Nomineringen kommer som en anerkendelse af, at SlotssøBadet siden åbningen i 2008, benhårdt har fået opbygget et rigtig sund og serviceminded wellness-sted – med en fantastisk atmosfære og stemning, for de mange gæster, som besøger stedet.

- Det er en stor ære for os, at blive nomineret som årets Spa sted, siger Otto Skak fra SlotssøBadet.

Seneste nyheder

Den 24. februar 2022 er det atter tid for generalforsamling i Foreningen Business Kolding, og dermed også for valg til Repræsentantskabet. Har du lyst til at være med til at præge dagsordenen for erhvervslivet i Kolding, så skulle du overveje at blive en del af Repræsentantskabet.

Ti spændende retter og en enkelt menu har fundet vej til det nye menukort til Marketing à la Carte, et menukort hvor du frit kan vælge, hvilke områder inden for marketing, som du kunne tænke dig at blive klogere på. Oplægsholderne er hver især eksperter på deres felt.

I går fik medarbejderne hos Business Kolding taget hul på at arbejde dybere med FN's Verdensmål. Alle medarbejdere var samlet til en workshopdag omkring verdensmålene. Hvordan kan vi arbejde med dem i vores organisation – og hvordan kan vi hjælpe virksomhederne i Kolding Kommune med at blive klogere på verdensmålene.