Dronning Dorotheas Badstue nomineret til årets spa i Danmark

Nomineringen sker i forbindelse med Danish Beauty Award fredag den 29. april i Tivoli Congress Center i København.

Nomineringen kommer som en anerkendelse af, at SlotssøBadet siden åbningen i 2008, benhårdt har fået opbygget et rigtig sund og serviceminded wellness-sted – med en fantastisk atmosfære og stemning, for de mange gæster, som besøger stedet.

- Det er en stor ære for os, at blive nomineret som årets Spa sted, siger Otto Skak fra SlotssøBadet.

Seneste nyheder

Træet er FSC-mærket, og snart er alu-listerne lavet af skrot og gamle øldåser. Bæredygtighed er ikke kun noget, der ligger på hylden i Lone Porsgaard Rasmussens firma, Dansk Varebilindretning. Det er også blevet en hjertesag, hvor hun prædiker om FN’s Verdensmål for mindre virksomheder, for de skal være en del af løsningen.

Hvordan kan man som campingplads melde sig ind i klimakampen, og gøre en forskel? Det spørgsmål var let nok at svare på for Christina og Martin Pedersen, der altid har haft havet og havmiljøet i hjertet – både som deres fælles interesse, men også som basis for deres erhverv.

I marts måned blev det besluttet, at virksomheder kan give deres medarbejdere et gavekort eller en oplevelsespakke til en værdi af op til 1.200 kr. – ganske skattefrit. Ordningen gælder hele 2021, altså med tilbagevirkende kraft fra 1. januar.