Dronning Dorotheas Badstue nomineret til årets spa i Danmark

Nomineringen sker i forbindelse med Danish Beauty Award fredag den 29. april i Tivoli Congress Center i København.

Nomineringen kommer som en anerkendelse af, at SlotssøBadet siden åbningen i 2008, benhårdt har fået opbygget et rigtig sund og serviceminded wellness-sted – med en fantastisk atmosfære og stemning, for de mange gæster, som besøger stedet.

- Det er en stor ære for os, at blive nomineret som årets Spa sted, siger Otto Skak fra SlotssøBadet.

Seneste nyheder

Kolding-virksomheden Green Hydrogen Systems har sammen med 11 partnere fra Danmark, Norge, Frankrig og Storbritannien fået tildelt ca. 225 mio. kr. fra EU til et storstilet elektrolyseanlæg i energiparken GreenLab Skive. Projektet, med titlen GreenHyScale, er det første af sin slags og skal være med til at fremme anvendelsen af elektrolyse i stor skala.

I tirsdags kunne Foreningen Business Kolding ENDELIG åbne dørene for et stort foreningsarrangement, hvor omkring 700 gæster var samlet til FIRMAFESTEN, et arrangement for både ledelse og medarbejdere.

Kæmpestort tillykke til Eltang Skole med indvielsen af et nyt 100 kvm. stort væksthus og økolarie! Og tillykke til skolen med deres nye, officielle titel som UNESCO-Verdensmålsskole som medlem af netværket UNESCO Associated Schools Network Denmark.