Dronning Dorotheas Badstue nomineret til årets spa i Danmark

Nomineringen sker i forbindelse med Danish Beauty Award fredag den 29. april i Tivoli Congress Center i København.

Nomineringen kommer som en anerkendelse af, at SlotssøBadet siden åbningen i 2008, benhårdt har fået opbygget et rigtig sund og serviceminded wellness-sted – med en fantastisk atmosfære og stemning, for de mange gæster, som besøger stedet.

- Det er en stor ære for os, at blive nomineret som årets Spa sted, siger Otto Skak fra SlotssøBadet.

Seneste nyheder

I sidste uge kunne folkene bag Vamdrup Kino afsløre en stor lokal donation, da den lokale virksomhed Dansk Auto Logik har doneret 5.735.000 kr. til ’Vores Hus’, som er arbejdstitlen på et stort projekt, hvor Vamdrup Kino udbygges, så de fremover også kommer til at rumme Vamdrup Bibliotek, en multisal, mødelokaler og en større foyer.

”Hvor lang tid vil der gå, før vi har vænnet os til, at vi nu kan smide mundbindet og færdes mere frit,” spurgte studieværten antropologen, som var gæst i et radioprogram om genåbningen. ”Cirka halvandet minut,” svarede antropologen.