Digitalt Aarhus-bureau køber Kolding virksomhed

Aarhusbureauet s360, som Egmont ejer en del af, har købt en af sine store konkurrenter i det jyske, nemlig OnlinePartners i Kolding.

Det samlede selskab forventes at omsætte for over 100 mio. kr. om året og skal være med til at styrke markedspositionen i Jylland yderligere.

I forbindelse med handlen bliver de to hidtidigere ejere af OnlinePartners, Rune Bruun Hansen og Tina Halkjær, henholdsvis Senior Digital Strategist og Client Director i s360, som OnlinePartners afdelinger i Kolding og Aarhus rebrandes til i den nærmeste fremtid.

Tjek virksomhedernes velfærdsaftryk

I Danmark bidrager virksomhederne og deres medarbejdere med 550 mia. kr. om året til vores fælles velfærd gennem skatter og afgifter. Det er mere end halvdelen af alle de penge, det offentlige årligt bruger på at holde samfundet i gang. Dansk Industri har lavet en undersøgelse, der viser, hvor meget hver enkelt kommune bidrager med.

Tag kollegaerne med til Frank Hvam

Sæt allerede nu kryds i kalenderen onsdag d. 30. oktober, hvor Foreningen Business Kolding, Kolding Turistforening og Kolding Handelsråd inviterer til årets Efterårsarrangement.