Design Onboarding

Bliv introduceret til, hvordan designtænkning kan blive en værdifuld del af jeres forretningsudvikling og give jer en fælles forståelse og et værdisæt, som vil styrke jeres samarbejdsevne på tværs af organisationen.

Design Onboarding er en endagsworkshop, hvor du, som leder eller medarbejder i en virksomhed, får en grundlæggende forståelse for, hvad designtænkning er, og hvordan det kan skabe vækst i din virksomhed og styrke jeres samarbejdskultur.

Har du lyst til at høre mere om, hvordan du og din virksomhed kan få en dag, der giver indblik i, hvordan design giver et øget overblik over samspillet mellem produktudvikling og strategisk forretningsudvikling – så kontakt Thomas Holst Madsen på mail: Thomas@d2i.dk til for en uforpligtende snak.

Seneste nyheder

I foråret har uddannelsesinstitutioner på Campus Kolding indgået en aftale om at etablere en Hard-skills Station for alle studerende på campus. Her vil fokus være på at skabe et community, hvor studerende kan træne mere teknisk orienterede kompetencer, som vi netop oplever, at virksomhederne kalder på.

Foreningen Business Kolding inviterer alle medlemmer til et inspirerende og garanteret morsomt show, når vi afholder Koldings største Firmafest d. 29. september i Koldinghallen, og vi håber både at se dig og dine kolleger.

I onsdags fik vi holdt årets Sommerfest for medlemmer af Foreningen Business Kolding i de fantastiske omgivelser på Løverodde. 200 var tilmeldt og ankom både på cykel, i bus og bil – og en enkelt lagde til ved bådebroen i egen båd.