Design Onboarding

Bliv introduceret til, hvordan designtænkning kan blive en værdifuld del af jeres forretningsudvikling og give jer en fælles forståelse og et værdisæt, som vil styrke jeres samarbejdsevne på tværs af organisationen.

Design Onboarding er en endagsworkshop, hvor du, som leder eller medarbejder i en virksomhed, får en grundlæggende forståelse for, hvad designtænkning er, og hvordan det kan skabe vækst i din virksomhed og styrke jeres samarbejdskultur.

Har du lyst til at høre mere om, hvordan du og din virksomhed kan få en dag, der giver indblik i, hvordan design giver et øget overblik over samspillet mellem produktudvikling og strategisk forretningsudvikling – så kontakt Thomas Holst Madsen på mail: Thomas@d2i.dk til for en uforpligtende snak.

3D print i metal og farve

Endnu en 3D-printer har fundet sin vej til NEXTTECH, 3D printcentret der har til huse i kælderen på IBC i Kolding. I februar blev en metalprinter taget i brug, nu gælder det den banebrydende 3D farveprinter HP MJF 580.

Portræt af en indlægsholder

Cirkulær økonomi, bæredygtighed, social ansvarlighed og FNs verdensmål er noget der fylder mere og mere i vores hverdag og ikke mindst hos virksomhederne.

Tjek virksomhedernes velfærdsaftryk

I Danmark bidrager virksomhederne og deres medarbejdere med 550 mia. kr. om året til vores fælles velfærd gennem skatter og afgifter. Det er mere end halvdelen af alle de penge, det offentlige årligt bruger på at holde samfundet i gang. Dansk Industri har lavet en undersøgelse, der viser, hvor meget hver enkelt kommune bidrager med.