Design Onboarding

Bliv introduceret til, hvordan designtænkning kan blive en værdifuld del af jeres forretningsudvikling og give jer en fælles forståelse og et værdisæt, som vil styrke jeres samarbejdsevne på tværs af organisationen.

Design Onboarding er en endagsworkshop, hvor du, som leder eller medarbejder i en virksomhed, får en grundlæggende forståelse for, hvad designtænkning er, og hvordan det kan skabe vækst i din virksomhed og styrke jeres samarbejdskultur.

Har du lyst til at høre mere om, hvordan du og din virksomhed kan få en dag, der giver indblik i, hvordan design giver et øget overblik over samspillet mellem produktudvikling og strategisk forretningsudvikling – så kontakt Thomas Holst Madsen på mail: Thomas@d2i.dk til for en uforpligtende snak.

Vi har brug for iværksættere

Det er først og fremmest i de nye virksomheder, at de nye job opstår. Netop derfor er iværksætteri helt centralt for samfundsøkonomien, og netop derfor er der behov for at understøtte det i Kolding kommune.

Eltang skole arbejder med fremtidens udfordringer

På Eltang Skole arbejder eleverne i 4.-6. klasse på tværs i faget BID, som står for Bæredygtighed, Innovation og Design. De arbejder med forskellige temaer inden for bæredygtighed, og har tidligere bygget et halmhus på skolens udendørsareal i forbindelse med temaet ”bæredygtig arkitektur”. Nu stå de klar med endnu et stort projekt.