Customerwise fusionerer med svenske Vaimo

Den danske virksomhed med speciale i avancerede webshops, Customerwise, bliver fuldt integreret i den svenske e-handelsgigant Vaimo, der opererer i store dele af verden.

Henrik Feld-Jakobsen kickstartede Customerwise i 2010, og har på få år skabt flot vækst og ikke mindst 18 nye arbejdspladser.

Fremgangen har tiltrukket international opmærksomhed fra Vaimo, der er en af verdens førende udviklere af e-handelsløsninger. Den svenske virksomhed har netop integreret det koldingensiske bureau i organisationen og vokser dermed til mere end 230 medarbejdere – heraf 22 i Danmark.

Henrik Feld-Jakobsen fortsætter som dansk landechef i Vaimo.

Seneste nyheder

Kolding-virksomheden Green Hydrogen Systems har sammen med 11 partnere fra Danmark, Norge, Frankrig og Storbritannien fået tildelt ca. 225 mio. kr. fra EU til et storstilet elektrolyseanlæg i energiparken GreenLab Skive. Projektet, med titlen GreenHyScale, er det første af sin slags og skal være med til at fremme anvendelsen af elektrolyse i stor skala.

I tirsdags kunne Foreningen Business Kolding ENDELIG åbne dørene for et stort foreningsarrangement, hvor omkring 700 gæster var samlet til FIRMAFESTEN, et arrangement for både ledelse og medarbejdere.

Kæmpestort tillykke til Eltang Skole med indvielsen af et nyt 100 kvm. stort væksthus og økolarie! Og tillykke til skolen med deres nye, officielle titel som UNESCO-Verdensmålsskole som medlem af netværket UNESCO Associated Schools Network Denmark.