Bliv dommer for unge iværksættere

I uge 47, Global Entrepreneurship Week, ligger fokus på fremtidens iværksættere, dvs. på elever, studerende og unge iværksættere.

Netop nu leder iværksættereventen, Danish Entrepreneurship Award, efter dommere til konkurrencen, der bliver afholdt i Fredericia den 19. november. Samtidig skal du være klar over, at Danish Entrepreneurship Award er for elever og studerende, og du skal have forståelse for den særlige læringsmulighed, som dagen er for de unge.

Læs mere og tilmeld dig Global Entrepreneurship Week

Seneste nyheder

For mere end 40 år siden startede el-virksomheden AB Electric op i Det Gamle Mejeri i Bjert – siden har de været igennem en rivende udvikling, og er flyttet i større lokaler på Birkedam i Kolding. Tanker og tiltag om bæredygtighed og grøn omstilling kommer i dag både virksomheden og deres kunder til gode.

Hvert år offentliggør Børsen en liste over de 1000 største virksomheder i Danmark. I corona-året 2020 landede den samlede omsætning i disse virksomheder på 3346 mia. kr., hvilket overraskende er højere end 2019, hvor tallet var på 3310 mia. kr. 25 virksomheder fra Kolding kommune er på listen.

Der er så uendeligt mange uddannelser, man kan vælge imellem i dag, men hvordan finder man den rette uddannelse? Og hvilke kompetencer efterspørger virksomhederne?