Bliv dommer for unge iværksættere

I uge 47, Global Entrepreneurship Week, ligger fokus på fremtidens iværksættere, dvs. på elever, studerende og unge iværksættere.

Netop nu leder iværksættereventen, Danish Entrepreneurship Award, efter dommere til konkurrencen, der bliver afholdt i Fredericia den 19. november. Samtidig skal du være klar over, at Danish Entrepreneurship Award er for elever og studerende, og du skal have forståelse for den særlige læringsmulighed, som dagen er for de unge.

Læs mere og tilmeld dig Global Entrepreneurship Week

Seneste nyheder

I efteråret serverede Business Kolding marketingkonceptet Marketing á la Carte, en række arrangementer, hvor deltagerne kunne blive meget klogere på forskellige marketingdiscipliner. Nu er det nye menukort klar.

Undersøgelser viser, at danske små og mellemstore virksomheder generelt ser et forretningsmæssigt potentiale i brugen af Additive Manufacturing (AM), herunder 3D print, men er udfordret af manglen på kvalificerede medarbejdere.

I denne uge er det Sannie Poulsen, du kan lære bedre at kende. Sannie står for “alt det sjove”, hun er nemlig event- og marketingmedarbejder.