Bliv dommer for unge iværksættere

I uge 47, Global Entrepreneurship Week, ligger fokus på fremtidens iværksættere, dvs. på elever, studerende og unge iværksættere.

Netop nu leder iværksættereventen, Danish Entrepreneurship Award, efter dommere til konkurrencen, der bliver afholdt i Fredericia den 19. november. Samtidig skal du være klar over, at Danish Entrepreneurship Award er for elever og studerende, og du skal have forståelse for den særlige læringsmulighed, som dagen er for de unge.

Læs mere og tilmeld dig Global Entrepreneurship Week

Alt udsolgt til Awardshowet 2019

Over 100 virksomheder har sikret sig billet til det store Awardshow den 28. februar og vi kan nu melde om alt udsolgt!

50.000 på højkant i iværksætterkonkurrence

I weekenden den 22.-24. marts konkurrerer studerende, iværksættere og virksomheder om at udvikle de bedste forretningsideer og vinde præmier for et samlet beløb på 50.000 kroner i Kolding.

OnlinePartners solgt for to-cifret millionbeløb

I januar kunne man læse i nyhederne at Kolding-virksomheden OnlinePartners er blevet solgt til det prisbelønnede bureau s360, der har base i Århus, for et to-cifret millionbeløb. Men OnlinePartners havde ikke været det de er i dag uden netværk, gode råd og et lille spark bagi.