AutomationsBoost - nyt innovationsprogram

Test ny teknologi på din virksomhed. Det nye program AutomationsBoost skal både hjælpe de virksomheder, der producerer automatiseringsløsninger som fx EasyRobotics i Sønderborg og CorePath Robotics i Odense, og få flere små og mellemstore virksomheder til at investere i fremtidens løsninger.

Bag programmet står Væksthus Syddanmark sammen med bl.a. Innovationsnetværket RoboCluster og Syddansk Vækstforum. De første fire innovationsprojekter er udvalgt. AutomationsBoost er også for virksomheder, der vil lægge "krop" til at teste automatiseringsløsninger.

Læs mere omkring programmet

Tjek virksomhedernes velfærdsaftryk

I Danmark bidrager virksomhederne og deres medarbejdere med 550 mia. kr. om året til vores fælles velfærd gennem skatter og afgifter. Det er mere end halvdelen af alle de penge, det offentlige årligt bruger på at holde samfundet i gang. Dansk Industri har lavet en undersøgelse, der viser, hvor meget hver enkelt kommune bidrager med.

Tag kollegaerne med til Frank Hvam

Sæt allerede nu kryds i kalenderen onsdag d. 30. oktober, hvor Foreningen Business Kolding, Kolding Turistforening og Kolding Handelsråd inviterer til årets Efterårsarrangement.