Kom med på virksomhedsbesøg på From Grafisk, og oplev trykprocessen fra start til slut.

Vi besøger From Grafisk, og giver dig mulighed for at komme med bag kulisserne, hvor vi ser hvor mange hænder der rører i gryden fra modtagelsen af en fil, til du står med din tryksag i hånden. Du får en rundvisning i trykkeriet, vi snakker om forskellige papirtyper, og så skal vi inspireres af en lang række færdige tryksager.

Oplægsholderen

From Grafisk er et trykkeri, der drives af engagerede medarbejdere, der tilsammen har mange års erfaring inden for offsettryk, digital print og tryk af storformat, grafiske opsætninger og meget mere.

De løser både store og små opgaver med samme ildhu og professionelle tilgang, uanset om der er tale om dine første visitkort eller når virksomheden skifter designlinje på brevpapir, kuverter og skriveblokke. De er også leveringsdygtige i storformater til messer, events eller konferencer. Kort sagt, så hjælper de dig gerne med det hele også de skæve ideer, der kræver noget særligt.

Marketing á la Carte

Marketing á la Carte præsenterer et menukort spækket med lette marketingemner, så du frit kan sammensætte lige præcis den menu, der passer til dig og din virksomhed. I elleve serveringer kan du få en smagsprøve på forskellige marketingdiscipliner - alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring med det samme.

Når du deltager på et af arrangementerne på menukortet, får du en invitation til Marketing á la Cartes LinkedIn-gruppe. 

Her vil vores dygtige oplægsholdere og spændende cases komme med ekstra ingredienser til din marketinggryde, og du får mulighed for online sparring med et fællesskab af andre marketinginteresserede.  

Marketing á la Carte præsenteres i samarbejde med projekt MEDSTRØM, der er finansieret af EU's Socialfond og Dansk Erhvervsfremmebestyrelse

NB! Der er maks. plads til 15 deltagere på denne workshop. 

Tilmelding

Ja, jeg accepterer betingelserne.

Håndtering af persondata i Business Kolding

Ved tilmelding, accepterer du samtidig, at Business Kolding (dataansvarlig) behandler dine indtastede data i tråd med persondataloven, og på nedenstående betingelser:

  • Dine indtastede oplysninger overføres og gemmes i Business Koldings interne IT-systemer
  • Oplysningerne indsamles og behandles ifm. arrangementshåndtering og efterfølgende erhvervsservice til den pågældende virksomhed
  • Oplysningerne gemmes i min. 5 år efter arrangementet, jfr. gældende lovgivning, herunder regnskabsloven
  • Eventuelle deltagerlister (navn og virksomhed) kan distribueres til arrangementets deltagere, samt oplægsholdere
  • Ved nogle arrangementer vil der blive taget situationsbilleder, som bruges ifm. medie- og presseomtale, og på Business Koldings hjemmeside og sociale medier
  • Oplysningerne behandles udelukkende af medarbejderne hos Business Kolding, de offentliggøres ikke, og videresælges ikke til tredjepart
  • Du har iflg. persondataforordningen ret til indsigt, sletning eller blokering af registrerede data eller indsigelse, og berigtigelse af oplysninger, der er urigtige, vildledende eller på lignende måde er behandlet i strid med lovgivningen
  • Du kan klage over behandlingen af personoplysninger til Datatilsynet

Læs mere om Business Koldings persondatapolitik eller kontakt Business Kolding, Sdr. Havnegade 7, 6000 Kolding. Tlf. 76 33 21 11, info@businesskolding.dk.

Marketing á la Carte - fra menukortet

10. november 2020
kl. 08:30 - 10:00
From Grafisk
Gejlhavegård 23
6000 Kolding
Gratis
No-show-fee på kr. 250 kr.,- opkræves ved udeblivelse eller afbud senere end 24 timer før arrangementsstart.
Tanja Marek
tamar@businesskolding.dk
60776027