Tag næste skridt med din virksomhed med STRØMSTYRKE! Nye forløb i Kolding, Esbjerg og Odense i september 2019.

STRØMSTYRKE  TILBYDER:

  • Otte skræddersyede undervisningsdage med super-kompetente undervisere - og med masser af tid til hands-on arbejde med din virksomhed.
  • Et stort netværk blandt andre iværksættere og virksomhedsejere på samme stadie.
  • Del i en Business Læringsgruppe faciliteret af en professionel forretningsudvikler.

Siden 2016 har godt 300 virksomheder rykket sig gennem Strømstyrke. Målet er, at du som deltager skal kunne sige det samme som de gør:

”Uden Strømstyrke, havde min virksomhed ikke været der, hvor den er i dag”

HVEM KAN DELTAGE PÅ STRØMSTYRKE?

For at deltage på STRØMSTYRKE skal du allerede have kunder og ønske om at gøre din virksomhed til en bæredygtig levevej.

Vores tidligere deltagere har vidt forskellige bevæggrunde for at gå på STRØMSTYRKE. For nogen er det ønsket om at lade deres virksomhed vokse til det næste trin med flere ansatte og omsætning, hvor det for andre mere er et spørgsmål om at prioritere sin tid bedst muligt mellem virksomhed og familie.

Vigtigst er det, at du er motiveret for at arbejde intensivt med din virksomheds udvikling over de seks måneder, STRØMSTYRKE strækker sig (sept. 2019 – marts 2020).

SELVE FORLØBET
Du og de andre deltagere mødes på arbejdslejren d. 9.-10. september, hvor fokus er på at ARBEJDE med din virksomhed og sætte kursen for de næste måneder. Her vil du også blive rystet sammen med de andre deltagere fra de andre hold i Esbjerg og Odense, der vil blive en del af dit nye netværk. 

Herefter følger fem faste moduler:
- KEND DINE KUNDER (dobbeltmodul) v/ Mette Hauge Kaae, nichefabrikken.dk
- PRISSÆTNINIG v/Margrete Bak, karlbak.dk
- (SELV)LEDELSE v/Margrete Bak, karlbak.dk
- VIRKSOMHEDENS ØKOSYSTEM v/Julie Kjær-Madsen, loopcompany.com

Imellem de faste moduler kan du til- og fravælge valgfag i bl.a. Branding, Markedsføring, Personligt Salg mm. Teamet bag Medstrøm ønsker at tilpasse valgfagene til holdenes deltagere - derfor lægges det endelig program først, når vi kender dine og de andres deltageres behov.

Læs mere i brochuren eller på projektets hjemmeside medstroem.dk/stroemstyrke.

Har du spørgsmål kan du kontakte Tina Nikolajsen fra Business Kolding på mail eller telefon 2159 0221, eller konsulent i Medstrøm, kasper.tveden.jensen@svendborg.dk eller telefon 2463 9614

PRIS
Prisen for forløbet er 3.250 dkr. ekskl. moms, der dækker forplejning (frokost og kaffe/the/vand i løbet af de faste undervisningsdage i programmet) samt overnatningen d. 9. – 10. september på Hotel Trinity i Fredericia.

Valgfag tilmeldes og betales separat fra gang til gang.

INTERVIEW & OPTAGELESEPROCES

Når vi har modtaget din ansøgning, vil vi umiddelbart efter invitere dig til et interview. Ved interviewet får du mulighed for at præsentere dig selv, stille spørgsmål og afstemme dine forventninger.

Formålet med interviewet er at sikre, STRØMSTYRKE er det rigtige for udviklingsforløb for dig og din virksomhed. Samtidig vil vi gerne sikre, at du er motiveret for at bruge den nødvendige tid og energi på at deltage i forløbet. Interviewet varer ca. 45 min., og du vil modtage en mail efter indsendelse af din ansøgning.

BETINGELSER FOR DELTAGELSE

Når du udfylder og indsender ansøgningsskemaet, erklærer du dig samtidigt også indforstået med nedenstående betingelser for optagelse. Disse tager udgangspunkt i, at STRØMSTYRKE er et EU-finansieret tilbud.

1. Registrere og levere dit tidsforbrug i form af timeregistreringer

Det forventes, at du bruger cirka 40 timer om måneden til forberedelse og deltagelse på modulerne, business sparring (business læringsgrupper), og du forpligter dig til at registrere dit tidsforbrug på forløbet og indlevere det til projektadministrationen.

2. Udfylde løbende svar på spørgsmål fra SDUs forskerteam
Medstrøm (herunder STRØMSTYRKE) følges af to forskere fra Syddansk Universitet (SDU), og gennem din deltagelse i projektet er du udvalgt til at bidrage til forskning og metodeudvikling, som vil komme andre iværksættere/mikrovirksomheder til gode. Du vil derfor blive bedt om at besvare nogle spørgsmål, som du modtager på mail, både før, under og efter din deltagelse i forløbet. Besvarelsen af disse spørgsmål er en betingelse for at kunne deltage i projektet. Svarene behandles naturligvis strengt fortroligt, og dit bidrag er anonym.

3. Registrering af virksomhed (cvr)
Din virksomheds cvr.nr må ikke være af ældre dato end 1. januar 2012.

Tilmelding

Hvad tilbyder din virksomhed?:
Ift. din virksomhed
Ja, jeg accepterer betingelserne.

Håndtering af persondata i Business Kolding

Ved tilmelding, accepterer du samtidig, at Business Kolding (dataansvarlig) behandler dine indtastede data i tråd med persondataloven, og på nedenstående betingelser:

  • Dine indtastede oplysninger overføres og gemmes i Business Koldings interne IT-systemer
  • Oplysningerne indsamles og behandles ifm. arrangementshåndtering og efterfølgende erhvervsservice til den pågældende virksomhed
  • Oplysningerne gemmes i min. 5 år efter arrangementet, jfr. gældende lovgivning, herunder regnskabsloven
  • Eventuelle deltagerlister (navn og virksomhed) kan distribueres til arrangementets deltagere, samt oplægsholdere
  • Ved nogle arrangementer vil der blive taget situationsbilleder, som bruges ifm. medie- og presseomtale, og på Business Koldings hjemmeside og sociale medier
  • Oplysningerne behandles udelukkende af medarbejderne hos Business Kolding, de offentliggøres ikke, og videresælges ikke til tredjepart
  • Du har iflg. persondataforordningen ret til indsigt, sletning eller blokering af registrerede data eller indsigelse, og berigtigelse af oplysninger, der er urigtige, vildledende eller på lignende måde er behandlet i strid med lovgivningen
  • Du kan klage over behandlingen af personoplysninger til Datatilsynet

Læs mere om Business Koldings persondatapolitik eller kontakt Business Kolding, Sdr. Havnegade 7, 6000 Kolding. Tlf. 76 33 21 11, info@businesskolding.dk.

09. september 2019 08:30 -
10. september 2019 15:30
Hotel Trinity, Fredericia
3.250 kr.
No-show-fee på kr. 500,- opkræves ved udeblivelse eller afbud senere end 24 timer før arrangementsstart.
Business Kolding
info@businesskolding.dk
76332111