Online synlighed er afgørende vigtigt for de fleste virksomheder. Google stiller både nogle betalte og gratis værktøjer til rådighed, som du kan bruge i kampen for at blive mere synlig end dine konkurrenter

NB! Workshoppen er fuldt booket. Du kan nu melde dig på venteliste. 

Nu kan du selv lære hvad du skal bruge, hvorfor du skal bruge det og hvordan du gør det - uden at det koster dig en bondegård.

Tag din computer under armen og kom til Marketing à la Cartes Google Kokkeskole, så lærer du alt det du skal vide om Google Ads, Google Analytics og Google Business Profile.

Marketing à la Cartes Google Kokkeskole er for dig der:

  • overvejer, at køre annoncer i Google Ads - eller har prøvet det tidligere uden succes.
  • endnu ikke har opbygget din Google Business Profile (tidligere Google My Business) eller kun har registreret den og intet andet.
  • vil vide mere om, hvordan du bruger Google Analytics til at måle dine kunders adfærd.

Måske er det første gang du skal i gang med Google, eller måske har du tidligere fået hjælp til og vil nu gerne lære det på egen hånd.
Brian og Kenneth fra SEOhaj introducerer 3 Google-retter og står klar til at hjælpe dig med eventuelle udfordringer.

Du skal selv medbringe følgende “ingredienser”:

  • Din computer
  • Dit Google-login / Gmail-login
  • Hvem er din målgruppe(r)
Program
09.00

Introduktion og præsentationsrunde

09.15

Google Analytics

Med Google Analytics kan du få en komplet indsigt i dine kunder online på tværs af enheder og platforme. Google Analytics giver dig gratis værktøjer til at forstå kunderejsen og forbedre afkastet af din marketing-indsats.

09.35

Pause

09.50

Google Business Profile

Med en Google Business Profile kan du administrere, hvordan din lokale virksomhed vises i Google-produkter som f.eks. Maps og Søgning, og dermed kan du hjælpe din kunder med at finde de produkter og tjenester, du tilbyder, kontakte dig og finde din lokation.

11.30

Frokost

Smørrebrød fra Bare God Mad

12.00

Google Ads

Google Ads er Googles onlineannonceringsprogram, der giver dig mulighed for at lavede skræddersyede annoncer ud fra dine egne annonceringsmål. Din annonce kan vises, når en person søger efter ord med relation til dit produkt eller din tjeneste, eller når de besøger et website med indhold, der er relateret til din virksomhed. 

13.45

Afrunding

14.00

Tak for i dag

 

Oplægsholder

SEOhaj er et lokalt SEO og online marketing firma. 

Brian er en SEOhaj, der elsker at kæmpe for sine kunder og være med til at æde deres konkurrenter. Han arbejder tålmodigt og strategisk med SEO hos alt fra lokale kunder til webshops og internationale kunder. Brian har arbejdet med online marketing siden 2011 og er i dag en af landets bedste SEO specialister.

Kenneth er en PPChaj, som elsker tal og data. Med Kenneth på dit hold kan du være 100% sikker på, at dine digitale annoncer performer bedst muligt, så du udnytter dit annoncebudget bedst mulig. Kenneth har tidligere arbejdet SEO, men elsker de hurtige resultater, det er muligt at skabe med digital annoncering som Google Ads, Google Shopping, Facebook Ads mv.

Marketing á la Carte

Marketing á la Carte præsenterer et menukort spækket med lette marketingemner, så du frit kan sammensætte lige præcis den menu, der passer til dig og din virksomhed. I elleve serveringer kan du få en smagsprøve på forskellige marketingdiscipliner - alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring med det samme.

På Marketing à la Cartes Kokkeskole sætter vi ekstra tid af til at arbejde med tingene på dagen, hvor underviseren står klar til at hjælpe dig. 

Marketing á la Carte - fra menukortet

21. juni 2022
kl. 09:00 - 14:00
Pakhuset
Bornholm
Sdr. Havnegade 7
6000 Kolding

Arrangementet er afholdt.

Tina Nikolajsen
tn@businesskolding.dk
21590221